Как проверяваме хората, които извършват проверките в хотелите?

19th Feb 2016, Author: Client-X

Много често нашите партньори ни задават въпроса как знаем дали хората извършващи проверките са добри в това, което правят. Разбира се, че за да предоставим възможно най-добрата услуга за проверка на обслужването и като цяло хотелите е изключително важно да работим с най-добрите в бранша. Напоследък, поради големия обем от работа нашият екип се налага да се разширява с повече “тайни клиенти”. Как ги избираме и как преценяваме дали са достатъчно добри за да свършат работата според високите стандарти, на които много държим?

Съвсем лесно 🙂

Всеки, който кандидатства за работа при нас изпраща стандартното CV, в което задължително държим да присъства минимален опит на мениджърска позиция в хотел в България. Мотивационното писмо, също е изключително важно, като така преценяваме освен грамотността, а и мотивацията на кандидата да се занимава с тази дейност.
След като се спрем на подходящ кандидат следва и интересната част!
Както и преди сме споменавали, част от нашата дейсност, освен услугата “таен клиент” е и оперативното управление и консултиране на хотели в България и не само. По тази причина в портфолиото ни присъстват и няколко хотела, които в момента менажираме, което прави нещата още по-лесни.
Просто изпращаме кандидата като таен клиент в един от нашите обекти, като след това очакваме пълен анализ на проверката. Ситуацията е доста по-различна от тази при обикновена проверка при наш клиент. В нашите обекти повечето ни колеги и персонала очакват подобни проверки и по тази причина стават по-мнителни към гости с определен профил, което прави задачата на тайния клиент доста по-сложна.
Всъщност първото препятствие, което трябва да премине е да остане инкогнито при посещението на обекта, като същевременно успее да извърши щателна проверка.
Следва и подробния анализ на хотела, както и предоставянето на препоръките.
Не е за подценяване и способността на тайния клиент да се отчете правилно и пълно за извършените разходи в хотела.
След преминаването на първоначалния “тест” вече започваме и запознаването на новия ни колега с детайлите по проверките. Сценария, доклада и детайлите, на които ние много държим!

В заключение ще кажем, че приемаме изключително сериозно задълженията, които поемаме към всеки наш клиент. Изхождаме от идеята, че нашите проверки се извършват в хотели, които се грижат за високото ниво на предлаганата услуга. Ние сме наясно, че за всеки хотел е изключително трудно да задели допълнителен бюджет за услуги като нашата, и по тази причина уважаваме колегите, които успяват да го направят. Именно заради това приемаме нашата работа много сериозно и се стараем да предложим истински градивна критика и препоръки, които биха могли да помогнат за успешното развитие на предлагания продукт. Така всеки нов “таен клиент” минава през няколко нива на проверка на уменията и възможностите му да оцени правилно базата и услугата на хотела.

Comments (0)