Защо да изберете нас? Таен клиент

13th Mar 2015, Author: Client-X

Таен клиент или mystery shopper е услуга, която е много известна и задължителна за всички уважавани хотели в света. За съжаление в България услугата не е популярна и малко колеги я използват за контрол върху работата си и персонала си. Голямата грешка да не допускаме външно мнение в работата ни е повод за големи проблеми в обслужването и изоставане в бързо променящата се среда. Допълнително важен факт, който много от бранша пренебрегват са проверките от КЗП, които напоследък са все по-чести. Промените в закона за туризма също са често и е трудно да ги следим, докато се занимаваме в оперативното управление на хотела.

Именно по тази причина ние предлагаме услуга, която освен, че ще свери часовника ви с нормата, която вашият хотел трябва да спазва и ще ви покаже къде обслужването ви има недостатъци. Ние ще се погрижим да проверим следните неща:

 

  1. Процеса по запитване за резервация и изпращане на оферта от хотела
  2. Потвърждаване на резервацията и калкулацията на цената
  3. Ще преценим дали персонала на рецепция и отдела за продажби са коректни спрямо гостите и дали са коректни спрямо работодателя си
  4. Оценка на посрещането от рецепция и настаняването
  5. Ще преценим на какво ниво е чистотата и състоянието на стаите (ще приложим снимков и видео материал, ако е нужно)
  6. Оценка на обслужването в заведенията на хотела (ресторант, лоби бар, механа и др.)
  7. Ще посетим и всички допълнителни услуги на хотела, като ще оценим и тях
  8. При check-out ще оценим дали процедурите са спазени с плащането и отчитането му.

 

Всички оценки са по десетобалната система, като всеки служител получава отделна оценка, както и комплексна оценка на всеки отдел и на целия хотел.

Всички документи за плащане, както и всички снимки и видео материали ще бъдат приложени към доклада.

Comments (0)