Comments (0)
Таен клиент или mystery shopper е услуга, която е много известна и задължителна за всички уважавани хотели в света. За съжаление в България услугата не е популярна и малко колеги я използват за контрол върху работата си и персонала си. Голямата грешка да не допускаме външно мнение в работата ни е повод за големи проблеми в обслужването и изоставане в бързо променящата се среда. Допълнително важен факт, който много от бранша пренебрегват са проверките от КЗП, които напоследък са все по-чести. Промените в закона за туризма също са често и е трудно да ги следим, докато се занимаваме в оперативното управление на хотела.
Именно по тази причина ние предлагаме услуга, която освен, че ще свери часовника ви с нормата, която вашият хотел трябва да спазва и ще ви покаже къде обслужването ви има недостатъци. Ние ще се погрижим да проверим следните неща:
Всички оценки са по десетобалната система, като всеки служител получава отделна оценка, както и комплексна оценка на всеки отдел и на целия хотел.
Всички документи за плащане, както и всички снимки и видео материали ще бъдат приложени към доклада.
Comments (0)